عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبسایت خبری باشگاه بارسلونا خوش آمدید..لطفا در وبلاگ و انجمن عضو شوید

نتیجه بازی بارسلونا - پارسنت ژرمن؟؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت خبری باشگاه بارسلونا و آدرس bar3a.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 312
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 67
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 68
:: بازدید ماه : 265
:: بازدید سال : 1397
:: بازدید کلی : 26687

RSS

Powered By
loxblog.Com

شیطنت های سوارز تمامی ندارد !
پنج شنبه 20 آذر 1393 ساعت 16:16 | بازدید : 60 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

شیطنت های سوارز تمامی ندارد !

لوئیز سوارز در جریان دیدار با پی اس جی باز هم دست به شیطنت زد.

سوارز مهاجم بارسلونا که در دیدار با پاریسن ژرمن شب خوبی داشت و گل اول را ساخت و گل سوم را زد. نشان داد که هنوز هم از جریمه هایش عبرت نگرفته است. او در یک صحنه این چنین برخوردی با تیاگو سیلوا داشت :

البته کامل مشخص نیست که آیا او قصد عمدی در این حرکت داشته است یا خیر ! ولی احتمالاً در صورت مشخص شدن عمدی بودن حرکت وی، او باز هم با محرومیتی از یوفا روبرو خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فرانک دی بوئر: با حضور بارسلونا و پاریسن ژرمن به لیگ اروپا فکر می کردیم
پنج شنبه 20 آذر 1393 ساعت 16:14 | بازدید : 72 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

فرانک دی بوئر: با حضور بارسلونا و پاریسن ژرمن به لیگ اروپا فکر می کردیم

رانک دی بوئر سرمربی آیاکس آمستردام پس از پیروزی 4-0 در مقابل آپوئل معتقد است که تیمش بازی بسیار خوبی تا دقیقه آخر از خود به نمایش گذاشته است.

فرانک دی بوئر پس از پایان بازی گفت: "من تصور می کنم در مقابل تیمی بازی کردیم که می خواست پیروز شود، هر چند که چشم به ضدحملات دوخته بود، اما هنوز در عجبم که آن ها چگونه با پنج مدافع بازی را آغاز کردند."

"ما با همدیگر هماهنگ شده بودیم و من سعی کردم که اطلاعات حریف را به زمین منتقل کنم، اما این کار همیشه به خوبی پیش نرفت. من می خواستم با سه مدافع و یک بازیکن اضافی در خط هافبک بازی کنیم."

"شما نیمه دوم را ملاحظه کردید و ما از نیمه دوم بازی بسیار راضی هستیم. حتی من مشاهده کردم که در دقیقه 90 بازیکنانم به فشار خود ادامه می دادند و واژه تیم را به خوبی معنی کردند."

"زمانی که با بارسلونا و پاریسن ژرمن در یک گروه قرار می گیرید، شما احتمالا باید هدفتان را بر روی حضور در لیگ اروپا بگذارید، با اینحال شما باید تمامی تلاشتان را به کار بگیرید. ما می توانستیم امتیازات بیشتری کسب کنیم.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تیم منتخب هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا (عکس)
پنج شنبه 20 آذر 1393 ساعت 16:13 | بازدید : 103 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

تیم منتخب هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا (عکس)

وبسایت آماری هواسکورد، تیم منتخب هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا، که با حذف رم و لیورپول و صعود شالکه و سیتی همراه بود، را به شرح زیر اعلام کرده است:

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
گزارش تصویری: جلسه تمرینی امروز بارسلونا
پنج شنبه 20 آذر 1393 ساعت 16:13 | بازدید : 41 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

گزارش تصویری: جلسه تمرینی امروز بارسلونا

اختصاصی /گزارش تصویری از تمرین تیم بارسلونا پس از پیروزی شیرین مقابل پاریسن ژرمن:

در این تمرین لئو مسی به همراه نیمار و پیکه غایب بودند


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بارسلونا با چه سیستمی دربرابر پی اس جی بازی کرد ؟
پنج شنبه 20 آذر 1393 ساعت 16:12 | بازدید : 56 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

بارسلونا با چه سیستمی دربرابر پی اس جی بازی کرد ؟

اختصاصی /  شب گذشته در هفته پایانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی بارسلونا در نیوکمپ میزبان پاریس سنت ژرمن بود که در نهایت موفق شد این دیدار را با نتیجه 3-1 به سود خود خاتمه دهد . ال موندو بررسی می کند که بارسلونا در این بازی از چه سیستمی بهره برده است .

این دیدار یک نکته مهم برای هواداران و حتی تیم پاریسی داشت . بعد از اینکه ساعتی پیش از بازی ترکیب دو تیم در اختیار رسانه ها قرار گرفت اما حضور پدرو در ترکیب بارسلونا و نیمکت نشینی راکیتیچ و آلبا همه را به تعجب وا داشت . حتی پیش از بازی کسی نمی دانست بارسلونا با حضور 4 مهاجم در ترکیب خود قرار است با چه چینشی وارد میدان شود .

بعد از اتمام بازی و پس از ارائه نمودار های یوفا که بر اساس حرکات بازیکنان در طول 90 دقیقه بازی تهیه شده بود به وضوح می توان دید بارسلونا در این دیدار با 4 مدافع ، 2 هافبک و 4 مهاجم و سیستم 4-2-4 بازی کرده است . در این سیستم مارک بارترا در سمت راست دفاعی ، پیکه  و ماسکرانو به عنوان دفاع مرکزی و متیو نیز در سمت چپ قرار گرفتند . در میانه میدان نیز بوسکتس و اینیستا نقش هافبک های بارسلونا را ایفا می کردند و در خط حمله نیز پدرو که بیشتر متمایل به سمت راست بود و در کنار مسی ، نیمار و سوارز خط حمله بارسلونا را تشکیل می دادند .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مثلث رعب پاری سن ژرمن را نابود کرد/ ترکیب عجیب لوئیس انریکه
پنج شنبه 20 آذر 1393 ساعت 16:10 | بازدید : 48 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

مثلث رعب پاری سن ژرمن را نابود کرد/ ترکیب عجیب لوئیس انریکه

بارسلونا در شبی که انریکه ترکیبی عجیبی را به میدان فرستاده بود توانست با نتیجه سه بر یک برابر پاری سن ژرمن به پیروزی برسد. آبی-اناریها هر چند در خط دفاعی مطمئن کار نکردند اما با درخشش مثلث هجومی خود توانستند پیروز از میدان خارج شوند و به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یابند. در گزارشی می خواهیم به تحلیل این دیدار بپردازیم.

پرونده مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بسته شد و تکلیف تیم های صعود کرده مشخص شد. در یکی از حساس ترین بازیها دو تیم مدعی بارسلونا و پاری سن ژرمن در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر یک بارسلونا به پایان رسید.

نخستین شکست بارسلونا در فصل جاری برابر پاری سن ژرمن بود؛ شکستی که باعث شد آبی-اناریها در بحران فرو روند و در ال کلاسیکو هم بازی را واگذار کنند. بازیکنالن بارسلونا انگیزه بسیار زیادی برای انتقام گیری از پاری سن ژرمن داشتند و به همین خاطر توانستند با شور و انگیزه زیادی که داشتند شکست در دیدار رفت را جبران کنند و با پیروزی در این دیدار سه امتیاز حساس به دست آوردند و به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یابند. البته پاری سن ژرمن هم با وجود شکست در این دیدار توانست جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.

پاری سن ژرمن در این دیدار شروع بهتری نسبت به آبی-اناریها داشت و توانست توسط زلاتان ابراهیموویچ هم به گل برسد اما نتوانست از این گل هود محافظت کند و در نهایت هم بازی را واگذار کرد تا به عنوان تیم دوم به دور بعد راه یابد. بارسلونا از فصل 2006-2007 تا الان همواره به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یافته است. در آن سال این تیم دوم شد و در مرحله یک هشتم نهایی به لیورپول خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

 

در گزارشی می خواهیم به مهمترین اتفاقاتی که در دیدار بارسلونا برابر پاری سن ژرمن رخ داد نگاهی اندازیم و نخست از ترکیب عجیب انریکه سخن به میان می آوریم:

ریسک انریکه این بار جواب داد

 

لوئیس انریکه در این دیدار تیمش را با ترکیبی بسیار عجیبی به میدان فرستاد. این مربی جوان به خوبی می دانست که بارسلونا در این دیدار کار بسیا سختی پیش رو دارد چرا که در خط حمله پاری سن ژرمن دو مهاجمی وجود دارند که از آماده ترین و بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان هستند. زلاتان ابراهیموویچ و ادینسون کاوانی دو بازیکنی هستند که هر مربی آرزوی داشتن آنها را دارد. انریکه هر چند می دانستند که خط دفاعی تیمش کار بسیار سختی برابر این دو مهاجم بزرگ دارد اما تصمیم گرفت که این بازی را به سه مدافع شروع کند.

جرمی ماتئو، جرارد پیکه و بارترا سه مدافعی بودند که انریکه در این دیدار به بازی فرستاد. هر کسی ذره ای فوتبال بفهمد به خوبی می داند که این سه بازیکن اصلا نمی تواند در برابر ابراهیموویچ  و کاوانی مقاومت کنند اما برای همه نامعلوم بود که چرا انریکه این دیدار را با سه مدافع شروع کرد حتی لوران بلان سرمربی پاری سن ژرمن هم در پایان بازی اعتراف کرد که از ترکیبی که انریکه به میدان فرستاده بود شگفت زده شده است. پاری سن ژرمن توانست در این دیدار از تصمیم اشتباه انریکه نهایت استفاده را ببرد و گل نخست بازی را هم به ثمر رساند. زلاتان ابراهیموویچ توانست درس بدی به انریکه دهد و تیمش را در نوکمپ جلو اندازد تا بارسلونا در آستانه بحران دیگری قرار گیرد اما درخشش فردی بازیکنان بارسلونا باعث شد تا این تیم سرانجام بتواند به پیروزی برسد و سه امتیاز را به دست آورد.

هر چند ریسک خطرناک انریکه در این دیدار جواب داد اما باید سرمربی آبی-اناریها این نکته را به خوبی درک کند که تیم او در هر دیداری نمی تواند با این ریسک به پیروزی برسدو احتمال هر نتیجه ای وجود دارد. اگر درخشش فردی بازیکنان بارسلونا در این دیدار نبود احتمال داشت نتیجه ای دیگر رقم خورد و بارسلونا دوباره به عنوان تیم دوم به دور بعد راه یابد.

مثلث رعب

بارسلونا در خط حمله بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارد. بدون شک و بدون اغراق می توان گفت که خط حمله بارسلونا قوی ترین خط حمله کنونی فوتبال اروپا است. لوئیس سوآرس، لیونل مسی و نیمار آنقدر توانایی دارند که هر خط دفاعی را به لرزه درآورند. هر تیمی آرزو می کند که یکی از این سه بازیکن را در اختیار داشته باشد اما انریکه هر سه آنها را با هم در اختیار دارد. بارسلونا در دیدار برابر پاری سن ژرمن با درخشش این سه بازیکن توانست به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس را به دست آورد. درخشش این سه بازیکن زنگ خطری برای مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. بدون شک هواداران بارسلونا با وجود این مثلث خطرناک در خط حمله خود احساس ضعف نمی کند. آنها توانستند هر سه گل بارسلونا را در این دیدار به ثمر رساند تا آبی-اناریها به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یابند.

 

حوادث بازی

بارسلونا با سیستم 3-4-3 بازی را آغاز کرد این در حالی بود که پاری سن ژرمن با سیستم 4-3-1-2 به بازی رفت.

پاری سن ژرمن بازی را بهتر آغاز کرد و توانست روی ضد حملات دروازه بارسلونا را تهدید کند. خط دفاعی بارسلونا نمایش ضعیفی در این دیدار داشت. ماسکرانو که کمی جلوتر بازی می کرد بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت و روی تک گل پاری سن ژرمن مقصر بود.

پاری سن ژرمن هر چند توانست در این دیدار به گل برسد اما در ادامه این بازیکنان بارسلونا بودند که بازی ریسکی را به نمایش گذاشتند و توانستند برابر حریف سرشناس خود به سه گل برسند.

 

پدرو دیگر آن مهاجم سابق نیست

 

پدرو در این فصل از روزهای اوج خود فاصله گرفته است و بدون شک بدترین بازیکن آبی-اناریها در این دیدار بود. او قرار بود در این دیدار توپ را از خط هافبم بگیرد و به مهاجمان دهد اما نتوانستند این وظیفه را به خوبی انجام دهد تا جایکه حتی باعث کند شدن حرکت خط حمله بارسلونا شد.

 

دقت پاس های پدرو در مقایسه با دیگر بازیکنان بارسلونا پایین تر بود تا جایکه تنها 84درصد از پاس های او درست بودند. بوسکتس بیشترین دقت را در پاس دادن داشت تا جایکه 96 درصد از پاس های او درست بودند.

 

بهترین بازیکن

بدون شک بهترین بازیکن این دیدار لوئیس سوارس بود. این بازیکن اروگوئه ای بازی خوبی را به نمایش گذاشت و یک گل زد و یک پاس گل هم داد.

 

آمارهای مهم

- بارسلونا در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشت. این تیم 60 درصد مالکیت توپ را در دیدار برابر تیمی قدرتمند چون  پاری سن ژرمن در اختیار داشت و این نشان می دهد که آبی-اناریها شایسته پیروزی در این دیدار بودند.

 

- دقت بازیکنان بارسلونا در پاس دادن به 90 درصد رسید این در حالی است که تنها 81 درصد از پاس های بازیکنان پاری سن ژرمن درست به مقصد رسید.

-  دو تیم 11 بار به طرف دروازه  شوت زنی کردند که 5 شوت آبی-اناریها در چارچوب بود و تنها 4 شوت پاری سن ژرمن ر چارچوب دروازه بود.

-  در نبردهای هوائی بیشتر برتری با بارسلونا بود تا جایکه شاگردان انریکه در 56 درصد از نبردهای هوایی موفق شدند.

- جرارد پیکه بیشترین پاس را در این دیدار داد و 96.2 درصد از پاس های او درست به مقصد رسیدند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
داوید لوییز:بارسا شایستگی برد را داشت
پنج شنبه 20 آذر 1393 ساعت 16:10 | بازدید : 50 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

 داوید لوییز:بارسا شایستگی برد را داشت

داوید لوییز دفاع وسط تیم فوتبال پی اس جی اعتقاد دارد بارسلونا شایستگی برد در بازی دیشب را داشته است.

او گفته است:"آن ها بهتر از ما بودند و من از این قضیه تعجب نکردم چون آن ها توپ را در اختیار داشتند و موقعیت ایجاد کردند.آن ها مربی و بازیکنان باهوشی دارند."
او در ادامه به تمجید از سه مهاجم بارسلونا پرداخته است:"آن ها بهترین مهاجمان دنیا هستند،سه مهاجم بسیار با کیفیت."
 
لوییز سوارز در این بازی موفق شد اولین گل خانگی اش با پیراهن بارسلونا را به ثمر برساند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
گزارش تصویری: 150 پیروزی بارسلونا
پنج شنبه 20 آذر 1393 ساعت 16:10 | بازدید : 47 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

گزارش تصویری: 150 پیروزی بارسلونا

اختصاصی/ وبسایت رسمی باشگاه بارسلونا خبر داد که با پیروزی 3-1 این تیم برابر پاریس سنت ژرمن بارسلونا به رکورد 150 پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا رسید .

اولین پیروزی بارسلونا در رقابت های آن موقع کوپا اروپا در 23 سپتامبر سال 1959 بدست آمد . پیروزی خاطره انگیز 6-2 در برابر CDNA صوفیه آغاز راه آبی اناری ها در اروپا بود . نکته قابل توجه آن است که بارسلونا در بین سال های 1955 و 1990 تنها در 4 دوره از این رقابت ها که نسخه قدیمی آن به اسم کوپا اروپا بود حضور داشت . 1959/1960 ، 1960/1961 ، 1974/1975 ، 1985/1986 سال هایی بوده است که بارسلونا در این رقابت ها حضور داشته است . از دهه 90 بود که کاتالانها همواره در رقابت های اروپایی حضور مستمر داشته اند و قدرت نمایی کرده اند . این رقابت ها نیز از سال 92 به لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد  . ژاوی هرناندز با 152 حضور در رقابت های لیگ قهرمانان رکوددار است . لیونل مسی نیز با ثبت 75 گل زده بهترین گلزن این رقابت ها میباشد .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تیتر روزنامه های امروز کاتالونیا | 11 دسامبر
پنج شنبه 20 آذر 1393 ساعت 16:9 | بازدید : 80 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

تیتر روزنامه های امروز کاتالونیا | 11 دسامبر

اختصاصی بارسانیوز | مروری بر  روزنامه های امروز اسپانیا خواهیم داشت . روزنامه ال موندو دیپورتیوو و اسپورت جلد خود را به بازی بارسلونا و پی اس جی اختصاص دادند .

 

الموندو دپورتیوو

مثلث تهاجمی لوکس

بارسلونا 3- پاریسن ژرمن 1

بارسا دیشب پاریسن ژرمن را سوپرایز کرد و صدرنشین گروه شد

مسی ، سوارز ، نیمار سه قاتل دروازه که سبب پیروزی بارسا شدند

****

اسپورت

بارسلونا 3...1 پاریسن ژرمن

مثلث تهاجمی کاتالونیا 

مسی ، سوارز و نیمار با گلزنی سبب پیروزی بارسا شدند 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جدول گلزنان لیگ قهرمانان
پنج شنبه 20 آذر 1393 ساعت 16:7 | بازدید : 45 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

جدول گلزنان لیگ قهرمانان

 

لوئیس آدریانو 9 گل زده
کینگ لئو 8 گل زده (بدون پنالتی)
رونالدو 5 گل زده
بنزما 5 گل زده
مانژوکیچ 5 گل زده
آگوئرو 5 گل زده
جکسون مارتینز 5 گل زده
کاوانی  5 گل زده
نانی 4 گل زده
ایموبیله 4 گل زده

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تعداد صفحات : 32