پل اسکولز : بارسا تنها شبحی از تیم سابق می باشد و مسی خسته است


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبسایت خبری باشگاه بارسلونا خوش آمدید..لطفا در وبلاگ و انجمن عضو شوید

نتیجه بازی بارسلونا - پارسنت ژرمن؟؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت خبری باشگاه بارسلونا و آدرس bar3a.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 312
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 155
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 156
:: بازدید ماه : 353
:: بازدید سال : 1485
:: بازدید کلی : 26775

RSS

Powered By
loxblog.Com

پل اسکولز : بارسا تنها شبحی از تیم سابق می باشد و مسی خسته است
جمعه 14 آذر 1393 ساعت 23:6 | بازدید : 29 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

پل اسکولز : بارسا تنها شبحی از تیم سابق می باشد و مسی خسته است

پل اسکولز، بازیکن سابق باشگاه منچستر یونایتد معتقد است که بارسلونا تنها 'شبحی' از تیم سابق خود می باشد، و مدعی شده است که لیونل مسی و هم تیمی هایش از 'خستگی' رنج می برند.

 

کاتالان ها سه لالیگای متوالی، دو کوپا دل ری، دو چمپیونزلیگ و دو جام باشگاه های جهان را در طول دوره درخشان چهار ساله خود بین سال های 2008 تا 2012 و زیر نظر پپ گواردیولا فتح کردند.

 

بارسا فصل گذشته موفق به کسب هیچ جامی نشد، و حالا زیر نظر مربی جدید خود لوئیز انریکه سعی در محکم کردن جا پای خود دارند. اکنون بازیکن سابق تیم ملی انگلستان در The Independent نوشته است:

 

"در اکثر بازی ها من احساس کرده ام که آنها فقط شبحی از تیمی که زمانی بودند، هستند. آنها هنوز هم به طور خستگی ناپذیری توپ را پاس می دهند، اما حتی نزدیک سرعت و کوبندگی سابق هم نیستند. سرعت نفس گیر و نفوذ ها دیگر رفته است...

 

هنگامی که سعی می کنم راهی برای خلاصه کردن نگرش تیم و برخی نفرات دیگر پیدا کنم، تنها به کلمه 'خسته' می رسم. این به معنی گستاخی نیست، اما به نظر می رسد که دقیق ترین روش برای توصیف چگونه به نظر آمدن این تیم و درمان سبکی از فوتبال که زمانی آنها را به بهترین تیم دنیا تبدیل کرده بود، همین باشد...

 

همانطور برای مسی، که دستاورد هایش او را در دسته بندی متفاوتی نسبت به همه ما که در این بازی حضور داشته ایم، قرار داده است. اما با اینحال، در او هم به اندازه سایرین، نشانه هایی از خستگی را تشخصی می دهم. او هرگز بازیکنی نبوده که هنگام از دست رفتن توپ توسط تیمش، مدافعان کناری را تعقیب کند اما حالا، بیش از هر زمان دیگری، جنب و جوش و حرکات خود را در حداقل مطلق نگه می دارد."

 

اسکولز در ادامه از شانس انریکه برای بازگرداندن این بازیکنان به شرایط سابق صحبت کرد و گفت: "برای یک مربی جوان مثل او، عوض کردن نحوه بازی مسی و سایر ستارگان حاضر در این تیم، سخت خواهد بود. آنها همه چیز را به دست آورده اند. آنها جهان را فتح کرده اند. حالا انریکه باید در شرایط خود، راهی برای متقاعد کردن آنها به منظور تکرار دوباره آن موفقیت ها پیدا کند. شما می توانید ببینید که وی در کنار زمین تلاش می کند، و تا حد زیادی در مسیر بازگرداندن احساس نیاز شدید به تیم، شکست می خورد."




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: