لوئیز انریکه: تکرار آزمایش دوپینگ از مسی کمی عجیب و غریب است


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبسایت خبری باشگاه بارسلونا خوش آمدید..لطفا در وبلاگ و انجمن عضو شوید

نتیجه بازی بارسلونا - پارسنت ژرمن؟؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت خبری باشگاه بارسلونا و آدرس bar3a.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 312
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 168
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 169
:: بازدید ماه : 366
:: بازدید سال : 1498
:: بازدید کلی : 26788

RSS

Powered By
loxblog.Com

لوئیز انریکه: تکرار آزمایش دوپینگ از مسی کمی عجیب و غریب است
چهار شنبه 19 آذر 1393 ساعت 18:9 | بازدید : 39 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

لوئیز انریکه: تکرار آزمایش دوپینگ از مسی کمی عجیب و غریب است

لوئیز انریکه در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل پاریسن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

آیا صدای سرود لیگ قهرمانان در دیدار چهارشنبه شب معنی ویژه ای خواهد داشت؟

نمی دانم که آیا به موسیقی چمپیونزلیگ گوش خواهم داد یا نه اما هیچ شکی وجود ندارد که این تورنمنتی خاص است - و خاطرات شاد و خوشایند زیادی برای ما دارد. این بازی مهمی است اما مهمترین بازی فصل ما نخواهد بود."

برنامه بازی: "ما خوش شانس هستیم که برنامه بازی مان همیشه باید بر مبنای پیروزی باشد - چه در لیگ باشیم یا چمپیونزلیگ. در مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که آرمان هایی مثل ما دارد و کیفیت آنها به من می گوید که باید در خط دفاعی بهترین فرم خود را داشته باشیم. این تنها چیز متفاوت خواهد بود، برنامه همان است - ما برای پیروزی می رویم."

آیا فکر می کنید که کمپینی علیه مسی وجود دارد که دو بار مورد هدف کنترل دوپینگ قرار گرفته است؟

این امکان وجود دارد که از شما خواسته شود تا یک آزمایش را دوباره تکرار کنید، کمی عجیب و غریب است، اما ممکن است رخ دهد. من خودم بازیکن بوده ام و این آزمایشات را پشت سر گذاشته ام - ممکن از یک یا هر پنج نفر انتخاب شده، نمونه خون و ادرار خواسته شود. ما در فوتبال مخالف دوپینگ هستیم بنابراین از نظر ما مشکلی نیست.

صدرنشینی در گروه چقدر برای بارسلونا اهمیت دارد؟

این برای ما نسبتاً مهم است؛ من ترجیح می دهم صدرنشین شویم تا بازی برگشت مرحله بعد را در خانه برگزار کنیم اما در واقع این تنها یک چیز بی اهمیت است.

از نظر کاسیاس، بایرن و اتلتیکو در حال حاضر بزرگترین تهدید ها برای شانس تکرار قهرمانی رئال مادرید در اروپا هستند...

هرکس حق دارد تا نظر خود را عنوان کند.

توپ طلا: "شما از قبل هم می دانید که انتخاب من چه کسی خواهد بود؛ پس دوباره تکرار نخواهم کرد."

بازگشت ایبراهیموویچ: "پی اس جی بدون ایبرا ما را شکست داد. آنها تیم قدرتمندی هستند و با بازگشت ایبرا خطرناک تر هم خواهند شد. ما در آنجا اشتباهاتی مرتکب شدیم - درست مثل بازی های دیگر اما در پاریس مجازات شدیم. ما در مورد یکی از بهترین بازیکنان صحبت می کنیم، یک بازیکن سطح بالا که متوقف کردنش کار بسیار سختی است. اگر بتوانیم به عنوان یک تیم واحد دفاع کنیم و مطمئن شویم که توپ های بسیار کمی به او خواهد رسید، تنها از این راه می توانیم شانس آسیب رساندن او را کم کنیم."

چه کسی به جای دنی آلوز بازی خواهد کرد؟

ما تعدادی گزینه پیش روی خود داریم اما آدریانو و بارترا بازیکنان متفاوتی نسبت به دنی هستند. من بیشتر از این نخواهم گفت؛ ترجیح می دهم لوران بلان را شگفت زده کنم.

چهارشنبه شب انتظار چه نوع بازی را دارید؟

من انتظار دارم که شاهد دیداری مشابه با بازی رفت باشیم؛ ما باید بازی را کنترل کنیم و فشار را از جلوی زمین روی حریف حفظ کنیم - کاری که در بازی رفت انجام ندادیم. باید ببینیم که چه کسی آغاز گر بازی خواهد بود، هرچند فکر می کنم کاوانی و ایبرا از ابتدا حضور داشته باشند. می خواهیم از غافلگیری در ضد حملات جلوگیری کنیم و برای انجام این کار نیاز به تعادل داریم. از لحاظ تئوری همه چیز خوب است اما وقتی وارد آزمون می شوید همه چیز فرق می کند. وقتی پاریسن ژرمن حمله می کند باید مراقب باشیم.

تغییرات در تیم: "برخی تغییرات وجود خواهد داشت - با توجه به اینکه دنی غایب است. خواهیم دید."

آیا داگلاس یکی از گزینه هاست؟

هر کدام از بازیکنان من شانس بازی کردن دارند. داگلاس اخیراً چندان بازی نکرده است اما ممکن از یک هفته تا هفته بعد، همه چیز تغییر کند. بازیکنان در حاشیه ممکن است به یکباره خود را در ترکیب اصلی ببینند و هر هفته بازی کنند.

مسی-نیمار-لوئیز سوارز: "مسی مدتی طولانی با ما بوده است، نیمار چندان طولانی نبوده و لوئیز سوارز تازه اخیراً به جمع ما پیوسته است. آنها باید آمار و ارقام خود را بهبود بخشند و به کار کردن ادامه دهند؛ هرچه در خط حمله گزینه های بیشتری داشته باشیم، بهتر است."

جریمه LFP: "من مخالف هرگونه حرکت خشونت آمیز در فوتبال هستم."




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: