گزارش بارسلونا


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبسایت خبری باشگاه بارسلونا خوش آمدید..لطفا در وبلاگ و انجمن عضو شوید

نتیجه بازی بارسلونا - پارسنت ژرمن؟؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت خبری باشگاه بارسلونا و آدرس bar3a.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 312
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 191
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 192
:: بازدید ماه : 389
:: بازدید سال : 1521
:: بازدید کلی : 26811

RSS

Powered By
loxblog.Com

گزارش بارسلونا
چهار شنبه 19 آذر 1393 ساعت 18:15 | بازدید : 29 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

 گزارش بارسلونا

17 می 2014 آخرین روز بازی های لالیگا اتلتیکو-بارسلونا جنگی در در ورزشگاه نیوکمپ برای قهرمانی لالیگا.اتلتیکو 89 امیتاز بارسلونا 86 امتیاز.فصلی که برای بارسلونا با درهم کوبیدن لوانته با هفت گل شروع شده بود و بد ادامه یافته بود حال به آخرین روزش رسیده است.می توان با یک پیروزی فصل نه چندان خوب را به فصلی خوب تبدیل کرد.گل اول را بارسلونا زد،الکسیس سانچز باز هم در اوج.ولی نیمه دوم شروع شد و دیگو گودین با ضربه سری دروازه پینتو را باز کرد.ولی باز بارسا نتوانست تیر خصلاص را بزند و درنهایت بازی تمام شد.بارسا نایب قهرمان شد ولی نکته خوب برای هواداران بالاتر بودن از رئال مادرید.اتلتیکو در لیگ قهرمانان هم بارسا را حذف کرده بود.
 
تاتا مارتینو بعد از مدت ها به یاد هواداران بارسا آورد که می توان جامی نبرد.تاتا رفت.رفت و بعداً سرمربی تیم ملی آرژانتین شد.سرمربی که گفته می شد با دخالت مسی آمده بود حال بدون دخالت مسی رفته بود.البته از چند وقت پیش سران باشگاه با لوییز انریکه مذاکره کرده بودند.چند روز بعد انریکه شد سرمربی جدید باشگاه و هواداران به گوآردیولا را به یاد آوردند، گوآردیولا جدید.به امید شش گانه ای دیگر،به امید روز های خوب،به امید بهترین بودن.
 
اما فصل جدید.در واقع فصل و نقل و انتقالات جدید.بمب خبری. سوارز از بندر لیورپول راهی بندر بارسلون شده بود.چشم ها منتظر شماره 9 جدید باشگاه.اما لوییز 4 ماه محروم بود باز هم به خاظر گاز گرفتن.ولی برای هواداران مهم نبود آن ها در رویای خط حمله آتشین خود بودند.البته بعضی معتقد اند بارسلونا در خط دفاع خوب خرید نکرد.خرید های آن ها جرمی متئو و فرمالن بودند.فرمالن که از اول مصدوم بود و هیچ.ولی جرمی متئو عملکردی متوسط داشته است.ولی هم از لحاظ سنی و هم از لحاظ فنی دفاع وسطی در سطح جهانی نیست.و یا لااقل به کلاس تیم بارسلونا نمی خورد.
فصل جدید آغاز شده بود بازهم بارسا خوب شروع کرد و رکورد گل نخوردن برای خود ثبت کرد تا بازی ها رسیدند به بازی ال کلاسیکو.سه گل خوردند.هواداران ناراحت بودند ولی این پایان کار نبود هفته بعد باخت به سلتاویگو تیم سابق لوییز انریکه.اختلاق شش امتیازی با رئال به دو امتیاز کمتر از رئال رسیده بود.باز هم ادامه بد از بارسا.
 
عملکردمسی و نیماردر سال2014
مسی عملکرد خیره کننده چند سال اخیرش را نداشت ولی بازهم در مواقع گره گاهی به بارسایی ها کمک می کرد.اما عملکرد مسی در فصل جدید خیلی بهتر شده است در همین اواخر در هفته ای که از 22 نوامبر شروع شد.دو رکورد برترین گلزن لالیگا و لیگ قهرمانان را شکست.تا باز چشم ها به او خیره شود.او در این فصل شروع کرده است به دادن پاس گل های فراوان تا خود را مهمترین کاندید برای شکستن رکورد سلطان پاس گل لیگ قهرمانان مطرح کند.او در این فصل 19 بازی برای بارسا انجام داده است که 20 گل زده است و 9 پاس گل داده است.میانگین 4.9 شوت در هربازی و 85.6 پاس صحیح را ثبت کرده است.او از 20گلش 8 تا را با پای راست زده است ازجمله هتریکش در بازی هفته قبل لیگ قهرمانان اروپا مقابل آپوئل.از این 17 گل 14 تای آن از درون محوطه جریمه بوده است.
نیمار این فصل عالی است.این فصل برای بارسایی ها خوب گل می زند.به نظر می رسد در سمت چپ با جوردی آلبا به هماهنگی لازم رسیده است.والبته با مسی.نیمار فصل را با مصدومیت جدی ای که برایش در جام جهانی پیش آمد شروع کرد ولی برگشت و نیمار همیشگی شد.نیمار در این فصل 13 گل زده است و 3 پاس گل نیز داده است.فصل قبل هم که نیمار در حال جا افتادن بود ولی گلش در ال کلاسیکو برای هواداران بارسا مهمتر از بقیه گل هایش بود.
 
 
بارسلونا.بارسلونا است.با پپ یا بی پپ.با مسی یا بی مسی.باشگاهی که تالار مشاهیرش موضوعی است بی انتها.باشگاهی که برای هوادارانش باشگاه نیست،زندگیشان است.ببرد یا ببازد،قهرمان شود و یا سقوط کند همیشه در قلب و ذهن هوادارانش است
خلاصه 115 سال باشگاه در جمله Més que un club است.فقط فراتر از یک باشگاه.همین



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: