نبرد حیثیتی برای صدرنشینی لیگ قهرمانان اروپا


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبسایت خبری باشگاه بارسلونا خوش آمدید..لطفا در وبلاگ و انجمن عضو شوید

نتیجه بازی بارسلونا - پارسنت ژرمن؟؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت خبری باشگاه بارسلونا و آدرس bar3a.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 312
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 81
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 82
:: بازدید ماه : 279
:: بازدید سال : 1411
:: بازدید کلی : 26701

RSS

Powered By
loxblog.Com

نبرد حیثیتی برای صدرنشینی لیگ قهرمانان اروپا
چهار شنبه 19 آذر 1393 ساعت 18:27 | بازدید : 22 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

نبرد حیثیتی برای صدرنشینی لیگ قهرمانان اروپا

تصــــور اینکـــــه پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، صدرنشین گروهی باشد که بارسلونا در آن حضور دارد، دست‌کم تا چند سال پیش بیشتر شبیه یک رؤیا و توهم بود اما حالا آنقدر اوضاع برای قهرمان فوتبال فرانسه عوض شده که اگر امشب آنها در نوکمپ حتی موفق شوند بارسلونا را شکست دهند هم کمتر کسی متعجب می‌شود، هر چند که پاریسی‌ها برای صعود به عنوان صدرنشین گروه F تنها به یک تساوی نیاز دارد.

بارسا به مسلخ می‌رود؟
با توجه به اینکه پی.‌اس.‌جی ؟؟ امتیاز دارد و بارسا 12 امتیاز، یک امتیاز از این بازی هم برای شاگردان لوران بلان کافی است تا با اقتدار به دور حذفی صعود کنند و بارسلونا را به چالشی دشوار برای تقابل با صدرنشینان گروه‌های دیگر لیگ قهرمانان بفرستند، این یعنی احتمال رویارویی بارسلونا با تیم‌هایی مثل چلسی و بایرن‌مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان امسال وجود خواهد داشت اگر شاگردان لوئیس انریکه امشب نتوانند برنده از زمین بیرون بیایند.

برخلاف منچسترسیتی
در حالی که تیمی مثل منچسترسیتی نتوانسته به پشتوانه سرمایه‌گذاری کلان حامیان مالی عرب خود، در لیگ قهرمانان بدرخشد و عملکرد خوب خود در لیگ‌برتر انگلیس را در رقابت‌های اروپایی نیز تکرار کند، پاری‌سن‌ژرمن به خوبی پاسخ اعتماد سرمایه‌گذاران قطری خود را داده و ذهنیت برتری‌جویی خود را در بازی‌های بزرگ اروپایی نیز حفظ کرده است. حضور ادینسون کاوانی در کنار زلاتان ایبراهیموویچ در نوک خط حمله این تیم، لرزه را بر اندام مدافعان هر حریفی در اروپا می‌اندازد.

درخشش کاوانی
البته در چند وقت اخیر، مصدومیت مداوم پاشنه پای زلاتان ایبراهیموویچ، دوری گاه و بیگاه او را از زمین به همراه داشته و فرصت را برای درخشش کاوانی فراهم کرده است. این مهاجم اروگوئه‌ای تا اینجای فصل، 5 گل در لیگ قهرمانان برای تیمش زده و در لیگ فرانسه هم به مراتب بیشتر از این گل زده تا نشان دهد بعد از شروعی نه چندان موفق در پایتخت فرانسه، کم‌کم به روزهای اوج خود نزدیک می‌شود.

اتحاد
حالا ستاره‌های پاری‌سن‌ژرمن در کنار یکدیگر، هماهنگی و اتحاد چشمگیری دارند و قدرت هجومی‌شان قابل مقایسه با هر تیم بزرگی در اروپاست، طوری که رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و حتی راه یافتن به فینال این رقابت‌ها نیز برای آنها آرزویی واقع‌گرایانه به نظر می‌رسد.

عملکرد عالی بارسا در خانه
اما بارسلونا تیمی نیست که اجازه دهد صدرنشینی به راحتی از دستش برود. کاتالان‌ها به پشتوانه رکورد خوب خود در بازی‌های خانگی، که به جز یکی، در همه بازی‌های این فصل برنده بوده‌اند، پا به این میدان می‌گذارند و امیدوار به شکست حریف هستند.

مصدوم و محروم
بارسا در این بازی دنی آلوس و رافینیا را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. توماس فرمائلن هم همچنان مصدوم است. لیونل مسی در بازی مقابل اسپانیول در سمت راست زمین، پشت مهاجم نوک، به میدان رفت و 3 گل زد و ممکن است در بازی امشب نیز در همین پست بازی کند تا سوارس، مهاجم نوک تیم باشد. لوران بلان سرمربی پی.‌اس.‌جی مشکل چندانی بابت مصدومیت بازیکنانش ندارد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: