بارسلونا 3 - 1 پاریسن ژرمن؛ صدرنشینی با گل های مثلث مرگبار آمریکای جنوبی


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبسایت خبری باشگاه بارسلونا خوش آمدید..لطفا در وبلاگ و انجمن عضو شوید

نتیجه بازی بارسلونا - پارسنت ژرمن؟؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت خبری باشگاه بارسلونا و آدرس bar3a.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 312
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 41
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 42
:: بازدید ماه : 239
:: بازدید سال : 1371
:: بازدید کلی : 26661

RSS

Powered By
loxblog.Com

بارسلونا 3 - 1 پاریسن ژرمن؛ صدرنشینی با گل های مثلث مرگبار آمریکای جنوبی
پنج شنبه 20 آذر 1393 ساعت 8:15 | بازدید : 38 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

بارسلونا 3 - 1 پاریسن ژرمن؛ صدرنشینی با گل های مثلث مرگبار آمریکای جنوبی

به گزارش طرفداری شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا از ساعت 23:15 دقیقه  امشب به وقت تهران در استادیوم نیوکمپ برای صدرنشینی در گروه F رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف غول های پاریسی فوتبال اروپا رفتند.

نیمه اول مسابقه با فشار بیشتر بارسا و مالکیت توپ بالای شاگردان انریکه در جریان بود، اما این پاریسی ها بودند که همجون دیدار ابتدای هفته بارسا برابر اسپانیول گل اول مسابقه را بر روی قدرت تمام کنندگی بی نظیر زلاتان ابراهیموویچ دریافت کردند اما خیلی زود و بر روی حرکت سوارز و ضربه مسی بارسا به بازی برگشت و در ادامه  در شرایطی که بازی متعادل تر از گذشته در پیش بود توانست با سوپر گل تماشایی نیمار پیش از پایان مسابقه در نیمه اول بازی را به سود خود به اتمام برساند.

نیمه دوم مسابقه نیز علی رغم احتیاج پاریسی ها برای رسیدن به گل و حرکات انفرادی و تماشایی لوکاس مورا در کنترل شاگردان انریکه بود و آبی اناری ها با به میدان فرستادن ایوان راکیتیچ و ژاوی سعی بر به دست گرفتن میانه میدان از حریف قدرتمند خود داشته و در این میان آمدن ازکوئیل لاوتزی و خاویر پاستوره نیز نتوانست دردی را از شاگردان لوران بلان بر طرف کند تا در نهایت و با اولیگ گل لوئیز سوارز در استادیوم نیوکمپ بارسایی ها بتوانند به عنوان صدرنشین و همچون 7 فصل گذشته راهی دور حذفی رقابت ها شوند.

شرح گل های بازی:

 دقیقه 15: پاس رو به بیرون بلاس متوئیدی را زلاتان ابراهیموویچ با ضربه سر ضرب و زمینی خود به تنها گل شاگردان لوران بلان در این مسابقه تبدیل کرد.

 دقیقه 19: لئو مسی خیلی زود توانست در شرایطی نامتعادل فرار لوئیز سوارز و پاس .در عرض او را به گل تساوی این مسابقه را به ثمر برساند.

 دقیقه 42: نیمار برزیلی توانست با حرکت انفرادی و بغل پای فنی و فوق العاده خود از پشت محوطه جریمه پیش از پایان نیمه اول بارسا را به برتری برساند.

 دقیقه 79: دفع توپ ناقص سالواتوره سیریگو بر روی ضربه بغل پای نیمار را لوئیز سوارز به سادگی به اولین گل خود در استادیوم نیوکمپ تبدیل کرد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: